Kupac je fizičko ili pravno lice koje naručuje i plaća proizvod i uslugu dostave proizvoda posredstvom web shopa kalem.ba.

Za kupovinu bilo kojeg kalemovog proizvoda potrebno je otvaranje korisničkog računa, tj. registrovanje. Otvaranje korisničkog računa je neophodno kako biste imali jednostavan pristup ispisu Vaše narudžbe, pregledu ranijih narudžbi, te kako bi administracija web shopa imala uvid u Vaš status Kupca.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

kreditnom karticom

virmanom ili općom uplatnicom (uplatom u pošti, banci ili internet bankarstvom)

pouzećem

Narudžba se smatra zaprimljenom:

prilikom plaćanja kreditnom karticom ili virmanom / općom uplatnicom – u trenutku kada kalem d.o.o. dobije potvrdu o prispijeću sredstava na račun

prilikom plaćanja pouzećem – u trenutku kad kalem d.o.o. elektronskim putem zaprimi narudžbu.

Proizvodi kojih više nema na zalihi: Izvinjavamo se zbog neugodnosti koju Vam ova činjenica može prouzrokovati. Ako Vaš proizvod nemamo na zalihama, kontaktirat ćemo Vas i dogovoriti želite li otkazati narudžbu, izvršiti zamjenu ili pričekati dok proizvod ponovo ne bude u prodaji.

U cijenu proizvoda nije uključena dostava.

Nedostaci na proizvodu

Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni u ispravnom stanju. Vaše ćemo proizvode pažljivo zapakovati kako bi do Vas stigli neoštećeni.

Kalem d.o.o. ne odgovara Kupcu za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave proizvoda putem dostavne službe. Kupac ima pravo reklamacije u roku 8 dana od dana isporuke robe u slučaju ukoliko prispjela pošiljka ne odgovara specifikaciji narudžbe ili štamparskog/proizvodnog oštećenja proizvoda uz prilaganja potvrde o kupovini proizvoda putem internet stranice. Naknadne reklamacije se ne uvažavaju.

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo Vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s Vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje Vama, a drugi dostavljaču. Molimo Vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo Vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Raspoloživost knjiga za isporuku

Pored svake knjigu na našem web shopu kalem.ba stoji i podatak o raspoloživosti za isporuku.

To može biti:

isporuka odmah – Vaš nalog ćemo procesuirati u roku od dva radna dana od Vaše narudžbe ili izvršene uplate

provjeriti prije naručivanja – nismo u potpunosti sigurni da za vrijeme Vaše narudžbe imamo traženi naslov na zalihama

u pretplati – knjige koje još nisu stigle u prodaju se mogu naručiti pod povoljnijim uslovima

najavljeno – knjiga će uskoro biti u prodaji

rasprodano – izdanje je rasprodano i više se ne može naći na tržištu.

Informacija o mogućnosti oslobađanja od PDV-a

Mogućnost oslobađanja od plaćanja poreza na dodanu vrijednost kod isporuke poštom u inostranstvo je predviđena važećim zakonom o primjeni PDV-a. S tim u vezi Vas molimo da svoju narudžbu pošaljete na info@kalem.ba

Korištenjem bilo koje usluge kalem.ba smatra se da je korisnik sve Uslove u cijelosti pročitao, razumio i prihvatio.